21. Het was te verwachten…

25 maart 2020 - Geldrop, Nederland

Gisteravond kregen we een e-mail van de organisatie: ‘Jubileumeditie van Alpe d’HuZes wordt verplaatst naar 2021’. ☹

Het is ook helemaal begrijpelijk. Er kan in deze tijd natuurlijk geen evenement plaatsvinden met 5.000 deelnemers en 15.000 toeschouwers.

Zoals jullie zullen begrijpen moet het allemaal nog wel even landen.

Logisch en goed dat ze deze beslissing hebben genomen? Uiteraard!

Vind ik het jammer? Uiteraard! Ik ben nu tien maanden lang continu bezig met dit fietsavontuur. Niet alleen met het fietsen zelf, maar ook met mijn eigen herstel, de donatiewerving, het schrijven van de verhalen, etc, etc

Vanwege mijn fietsongeluk zeiden verschillende mensen begin vorig jaar tegen me: ‘Ach, dan doe je de Alpe d’HuZes toch in 2021’.
Mijn reactie hierop was altijd: ‘Nee dat wil ik niet, want 2020 is juist voor mij een speciaal jaar!’'.
2020 blijft natuurlijk een speciaal jaar. Ik ga nu de komende tijd nadenken of ik van 2021 ook een bijzonder jaar wil gaan maken…

21. Alpe d'huZes

21. Opnieuw aftellen

1. Leonie Brok-Elfering:
    25 maart 2020
    Ik kan dat zo snappen, Peter! Enorme teleurstelling. Van nabij heb ik gezien hoe dat werkt. Ik wens je goede moed. Hoewel de zon en de maan de mens hielpen bij de jaartelling is het tellen van de tijd een menselijke constructie. Ik wens je toe dat je blijft waar je hart ligt en uit de wens om het te doen voor twee bijzondere mensen je kracht haalt in 2021.
  2. Peter:
    25 maart 2020
    Dank je wel Leonie voor je lieve woorden!! Ik ga het de komende dagen laten bezinken en daarna samen met Caroline en mijn teamleden nadenken over een nieuwe ‘fietsroute’ voor de komende 2+12 maanden!
  3. Rinus Dieleman:
    25 maart 2020
    Eigenlijk hield je hier al rekening mee hè.
    Jammer van al je inspanningen maar begrijpelijk.Wie weet volgend jaar.😁😁
  4. Peter:
    25 maart 2020
    Ja, wie weet. Stof tot nadenken....
  5. Marcel:
    25 maart 2020
    Met zijn allen even goed overleggen en dan kijken naar 2021 :-)
    We houden contact!
  6. Marijke:
    25 maart 2020
    Tja Peter, het kon al bijna niet meer anders dan dat het dit jaar niet door zou gaan. Natuurlijk is het een enorme tegenvaller speciaal voor jou. Het leven is voor iedereen nu erg anders aan het worden de komende tijd, zelfs surrealistisch. Even goed laten bezinken en dan komt er vast ruimte om met andere zaken aan de slag te gaan, waardoor je ook zult kunnen groeien. Veel liefs en blijf gezond, jullie met zijn 5-en daar!
  7. Peter:
    25 maart 2020
    Dank je wel voor je lieve woorden!
    Inderdaad: ben wel even teleurgesteld. Vrijdagavond gaan Bas, Marcel en ik praten over hoe nu verder. Misschien dat we voor dit jaar met een alternatief komen.
    En wat betreft dat groeien (in de lengte): dat heb ik allang opgegeven. 😂
  8. Els:
    25 maart 2020
    Balen is het zeker! Ook al is het begrijpelijk en onvermijdelijk dat deze keuze nu gemaakt is. Maarrrrr.....alle inzet is niet voor niks geweest Peter. Je hebt zoveel bereikt, ook al is dat nog niet de top van dé berg geweest. Vergeet niet alle andere mijlpalen t.a.v. je herstel, je eigen ontwikkelingen en de mooie verhalen die je gedeeld hebt. Geef de moed niet op, want jou kennende weet je ook zonder dé berg er een speciaal moment van te maken waarvoor je dit avontuur gestart bent. Komt echt goed.