22. It giet oan!

4 april 2020 - Geldrop, Nederland

Alleen een beetje later… 😉

Vandaag zou het 2 maanden voor D-day zijn, maar ja, zoals jullie weten heeft corona roet in het eten gegooid.

Vorige week hebben Bas, Marcel en ik intensief overleg gehad en het goede nieuws is: team “Fiets 'm d'r op” heeft besloten om volgend jaar deel te gaan nemen aan de Alpe d’HuZes!! We zijn samen aan een (fiets)avontuur begonnen en willen het nu ook op een gedenkwaardige manier afmaken.

Oftewel: het aftellen is (opnieuw) gestart:
22. Aftellen

Verder heeft Marcel contact gehad met de eigenaar van het appartement en de man is zo aardig geweest om de reservering door te schuiven naar volgend jaar, zonder additionele kosten. Echt top!

Tot slot hebben we het nog gehad over een alternatief voor dit jaar. Want om nou helemaal niks te doen vonden we ook geen optie. Al was het alleen maar om te kijken hoe we er op dit moment sportief voorstaan. 😉
Wat het gaat worden weten we nog niet. Dit is uiteraard afhankelijk van corona, de nasleep hiervan en andere ontwikkelingen. Maar daarover later meer…

1. Leonie Brok-Elfering:
    4 april 2020
    Goed zo! Ik wist het wel!
  2. Peter:
    😉💪
  3. Rinus Dieleman:
    4 april 2020
    We hadden eigenlijk niet anders van jullie😁👍verwacht.
  4. Peter:
    Ha, ha, bedankt! 💪
  5. Willem:
    5 april 2020
    Ha heerlijk, jong en fietslustig
  6. Peter:
    5 april 2020
    Ha, ha, bedankt!!! Zullen de andere twee ook leuk vinden om te lezen. 😂
  7. Tante Hanne:
    5 april 2020
    Je moet maar denken al die mensen waarvoor jullie het doen hadden ook graag een second chance willen hebben en doorgezet!!!! Super !!👍👍👍
  8. Peter:
    Dat is inderdaad helemaal waar! Mooi gezegd! 😘
  9. Cindy:
    5 april 2020
    Super!! Fijn om te lezen!
  10. Marcel:
    6 april 2020
    En ik maar denken dat Gayle en haar foto op een vrouw lijken ;-)
  11. Peter:
    6 april 2020