Reacties
Reacties 1 - 50 van 1974
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter | Ja, die ken ik wel. Tijdens mijn vaste fietsrondje… | 24 jun. '26 |
| Peter | Ha, ha, dank voor de vergelijking met professionals,… | 24 jun. '26 |
| Piet Sleegers | Ohhh ja, niet vergeten! Een bezoekje aan de Wingbergerhoeve… | 24 jun. '26 |
| Piet Sleegers | Tja, wat is wijsheid? De professionals gaan de Tour… | 24 jun. '26 |
| Peter | Ga ik doen. En ik nader snel de 'acceptatie/berusting'… | 24 jun. '26 |
| Michel De danschutter | Heel verstandig besluit Peter! Ik heb afgelopen weekend… | 24 jun. '26 |
| Peter | Dank je wel! En ik weet ook: gewijzigde omstandigheden… | 24 jun. '26 |
| Peter | 50 ijsjes in 2-3 dagen is misschien wel wat veel,… | 24 jun. '26 |
| Leonie Brok-Elfering | Je bent een toppertje, Peter! Heel veel plezier met… | 24 jun. '26 |
| Jan-Willem | Held! Gewoon met zn 2en genieten, ijsje er bij (ook… | 23 jun. '26 |
| Peter | En dat laatste voelt ook eigenlijk wel beter! πͺ | 23 jun. '26 |
| Peter | Als het maar geen 50 thee wordt π | 23 jun. '26 |
| Peter | Wijsheid komt met de jaren zeggen ze. In dit geval… | 23 jun. '26 |
| Peter | Ha, ha, fijn! π | 23 jun. '26 |
| Cindy | Trots op jou! Lekker genieten van jullie uitstapje… | 23 jun. '26 |
| Timon | Ik hoor hier naast me: hij heeft er toch wel 50x over… | 23 jun. '26 |
| Marcel | Eigenlijk moet Willem als eerste reageren, maar ik… | 23 jun. '26 |
| Willem Brok | Ja zeker Peter Met stip gestegen. Goed voor je eigen… | 23 jun. '26 |
| Jan-Willem | Ik kan weinig toevoegen aan de welgemeende adviezen...… | 23 jun. '26 |
| Marijke | Peter, dit is echt een heel slecht idee. Met temperaturen… | 23 jun. '26 |
| Cindy | Pff, ja dat was ook mijn eerste reactie: het weer!… | 23 jun. '26 |
| Peter | Zou kunnen, maar dan ben ik voor 6:00 uur 's… | 23 jun. '26 |
| Peter | Zal ik zeker doen! In Vaals is het in ieder geval… | 23 jun. '26 |
| Timon | Is het een optie om het te beperken tot 50x je trappers… | 23 jun. '26 |
| Marcel | Gelukkig wordt het maar tussen de 30 en 36 graden… | 23 jun. '26 |
| Peter | Ik begrijp je reactie helemaal. Willem. En ik beloof… | 23 jun. '26 |
| Willem Brok | Even oprecht en ook goed bedoeld. Ik vind dit tot… | 23 jun. '26 |
| Peter | Ha, ha, grappenmaker ππ | 19 jun. '26 |
| Marcel | Wat een mega vette foto's. Ik zie wel verschil… | 18 jun. '26 |
| Peter | Klopt! Helemaal in mijn/ons straatje ππ | 17 jun. '26 |
| Cindy | Wat een heerlijke actieve en sportieve week! | 17 jun. '26 |
| Peter | Ik denk/weet wel zeker dat ik die dag ontzettend blij… | 16 jun. '26 |
| Marion Kaspers | Ik ben opgegroeid in (de gemeente) Valkenswaard en… | 16 jun. '26 |
| Peter | Nee, inderdaad. En morgen wordt er nog iets leuks… | 16 jun. '26 |
| John Smulders | Prachtig avontuur met je zoon. Iets om nooit meer… | 16 jun. '26 |
| Peter | Ik geef toe: de 'waaaaah' in het filmpje… | 16 jun. '26 |
| Marcel | Wat super vet..de spanning was bij 1 iemand meer zichtbaar… | 16 jun. '26 |
| Peter | Ja, gaaf hΓ¨! Dit filmpje maakt het echt helemaal… | 16 jun. '26 |
| Peter | Misschien over 30 jaar nog een keer bungeejumpen.… | 16 jun. '26 |
| Peter | Ha, ha, af en toe moet je het 'randje' op… | 16 jun. '26 |
| Cindy | Wel een super leuk filmpje en een fantastische herinnering… | 16 jun. '26 |
| Michel De danschutter | Hoe ouder, hoe gekker! | 16 jun. '26 |
| Cindy | Wauw, wat een uitzicht, maar echt, jullie zijn beide… | 16 jun. '26 |
| Peter | Ik maak altijd heel veel foto's. Een gedeelte… | 16 jun. '26 |
| Peter | Ha, ha, maar ik ben niet van plan om na mijn 50e met… | 16 jun. '26 |
| Marcel | Geweldig dat je die spullen hebt bewaard en nu weer… | 16 jun. '26 |
| Hans de Doelder | Ik doe het jullie niet na, maar ik ben natuurlijk… | 15 jun. '26 |
| Peter | Nog even wachten, heel binnenkort lees je het einde… | 15 jun. '26 |
| Peter | Ha, ha, dat is er ook 1 uit de oude doos ππ | 15 jun. '26 |
| Cindy | Spannend.... | 15 jun. '26 |


- Peter: Ja, die ken ik wel. Tijdens…
- Peter: Ha, ha, dank voor de vergelijking…
- Piet Sleegers: Ohhh ja, niet vergeten! Een…
- Piet Sleegers: Tja, wat is wijsheid? De…
- Peter: Ga ik doen. En ik nader snel…
Alle reacties »