Reacties
Reacties 201 - 250 van 1974
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter | Ha, ha, veel te druk daar deze dagen π | 31 jan. '26 |
| Peter | Noem je me nu dik? ππ | 31 jan. '26 |
| Jan-Willem | Goed bezig! En geen last van de overvolle fitness… | 31 jan. '26 |
| Hans de Doelder | Goed bezig! Heb je nog niet gezien op de vestingswallen… | 31 jan. '26 |
| Marcel | Zet hem...je bent al dik over de helft.. πͺπ»π΄π₯³ | 31 jan. '26 |
| Peter | Mijn rugzakje vult zich ook steeds meer en meer met… | 28 jan. '26 |
| Peter | Dan beloof ik dat ik vanavond even 'rustig'… | 28 jan. '26 |
| Tante Hanne | van jongs af aan krijgen we een rugzakje, we stoppen… | 28 jan. '26 |
| Marcel | Geduld/rust komt met de jaren....of niet π Wat… | 28 jan. '26 |
| Peter | Op zich kon ik het destijds goed scheiden: mijn vader… | 26 jan. '26 |
| Pieta | Zoβn dubbelrol is voor beide partijen ingewikkeld.… | 26 jan. '26 |
| Peter | Dan heb ik ook mijn nevendoel bereikt: naast het voor… | 26 jan. '26 |
| Peter | .... hem een corrigerende tik geven met de schoolbel?… | 26 jan. '26 |
| Peter | Bedoel je het pijp roken of de 'sneeuw'… | 26 jan. '26 |
| Peter | Ha, ha, doe maar!! En dan daarna niet zelf op gaan… | 26 jan. '26 |
| Willem Brok | Mooi hoe er toch ineens een andere vader naar boven… | 26 jan. '26 |
| Piet Sleegers | Tja, jouw verhaal brengt ook bij mij herinneringen… | 26 jan. '26 |
| Cindy | Gelukkig gaat dat tegenwoordig anders in de klas... | 26 jan. '26 |
| Marcel | Mooi verhaal... Zal de sneeuwvraag binnenkort eens… | 26 jan. '26 |
| Peter | Afgesproken!! Ik zie h'm wel een keer tegemoet… | 23 jan. '26 |
| Marcel | Complimentjes geven wordt inderdaad veel te weinig… | 23 jan. '26 |
| Peter | Het was stukken fijner geweest dat hij me dat al die… | 23 jan. '26 |
| Hans de Doelder | Klopt helemaal wat je zegt! Heb dezelfde ervaring:… | 23 jan. '26 |
| Peter | En dat is inderdaad wat we al jaren mee bezig zijn:… | 21 jan. '26 |
| Peter | Dank je wel voor je lieve woorden zus(je)! β€οΈ… | 21 jan. '26 |
| Peter | Dank je Piet voor je reactie! Ik blijf er zeker mee… | 21 jan. '26 |
| Peter | Dank je wel Cindy!! Praten en schrijven bevalt me… | 21 jan. '26 |
| Riet | Mooi geschreven Peter.Zo was je vader inderdaad,een… | 21 jan. '26 |
| Peter | Mooi verwoo... ver'emoji'ed ππ | 21 jan. '26 |
| Marita | Mooi geschreven peter hoe moeilijk soms ook en heel… | 20 jan. '26 |
| Piet Sleegers | Zoveel mensen, zoveel karakters! Met het ene heb je… | 20 jan. '26 |
| Cindy | Elk huisje heeft zijn kruisje, zie ik wel weer...… | 20 jan. '26 |
| Marcel | ππ»π«Άπ»β€οΈ | 20 jan. '26 |
| Peter | Dank je wel Annemarie voor deze mooie en doeltreffende… | 19 jan. '26 |
| Annemarie | Ik sluit me bij bovenstaande aan, mooi verwoord en… | 18 jan. '26 |
| Peter | Thanks! Laten we binnenkort maar weer eens samen gaan… | 18 jan. '26 |
| Marcel | π«Άπ»β€οΈ Ik ben in ieder geval gewoon benieuwd… | 18 jan. '26 |
| Peter | En dan is dit mijn passend antwoord: πππ | 18 jan. '26 |
| Jan-Willem | π€© πͺ | 18 jan. '26 |
| Peter | Thanks! | 18 jan. '26 |
| Hans de Doelder | Mooi verwoord! | 18 jan. '26 |
| Peter | Dank je wel John!! | 16 jan. '26 |
| John Smulders | Gecondoleerd Peter met het overlijden van je vader.… | 16 jan. '26 |
| Peter | Dank je wel Willem. Wordt dan tijd om 'binnenkort'… | 15 jan. '26 |
| Willem Brok | Wat verdrietig Peter. Eigenlijk geen idee hoe goed… | 15 jan. '26 |
| Peter | Dank je wel Marion! π | 15 jan. '26 |
| Peter | Dank je wel Pieta! π Het zijn intensieve dagen... | 15 jan. '26 |
| Peter | Heel graag! π Anders toch die zijwieltjes weer… | 15 jan. '26 |
| Peter | Dank je wel Cindy! π | 15 jan. '26 |
| Marion Kaspers | Gecondoleerd, Peter. Veel sterkte voor jouw en je… | 14 jan. '26 |


- Peter: Ja, die ken ik wel. Tijdens…
- Peter: Ha, ha, dank voor de vergelijking…
- Piet Sleegers: Ohhh ja, niet vergeten! Een…
- Piet Sleegers: Tja, wat is wijsheid? De…
- Peter: Ga ik doen. En ik nader snel…
Alle reacties »