44. Jeetje, alweer een jaar!

1 juni 2021 - Geldrop, Nederland

Wie herinnert zich nog het verhaal over de aanleg van een nieuw fietspad? Eén van de hoogtepunten voor mij in deze gehele coronatijd! Het verhaal speelde zich vorig jaar af ... en ging over mijn destijds nieuwe baan! Maar ja, dat is dus alweer precies een jaar geleden.

44. Een jaar

En blijkbaar doe ik toch iets goeds, want ik mag nog langer bij ASML blijven! 😉
‘Een contract voor onbepaalde tijd’. Wat betekent dat eigenlijk? Tot aan mijn pensioen? Wie zal het zeggen…. Hoe dan ook: ik heb het op dit moment super naar mijn zin, dus vooralsnog blijven jullie me nog wel efkes op dit fietspad zien fietsen… 😉

En over ‘een jaar’ gesproken: na de achtertuin-intermezzo ga ik mijn fiets ook weer afstoffen, want over een jaar wil ik toch eindelijk eens een keer aan de voet van die berg staan.
44. Ik heb er echt zin in

Niet juni 2020, geen juni 2021, maar juni 2022 gaat het hopelijk worden! De vooruitzichten wat betreft corona zien er in ieder geval rooskleuriger uit.44. Fingers crossed

Als je trouwens nog mee wilt doen met de Alpe d’HuZes loterij: dat kan nog tot komende donderdag!
Klik hiervoor op de volgende link: https://alpedhuzesloterij.lotify.com/?affiliate=0b330e4c-f870-4450-9a51-abf7bb51bb9c

Dank in ieder geval aan alle mensen die al een lot/meerdere loten hebben gekocht!

1. Piet Sleegers:
    1 juni 2021
    Gefeliciteerd ASML !! Alleen Jammer dat jullie zo lang moesten nadenken.
    Ennuhhh, Ja zo kennen we Peter. Van uitstel komt geen afstel.
    Mooi op tijd om goed voor te bereiden! Succes!!!
  2. Peter:
    1 juni 2021
    Dank je wel Piet!!! Mooie bemoedigende woorden!! 💪💪💪
  3. Marcel:
    2 juni 2021
    De tijd vliegt inderdaad zeg
    Nogmaals gefeliciteerd met ASML, of zij juist met jou 👍🏻
  4. Peter:
    2 juni 2021
    Thanks mate! 😉
  5. Cindy:
    5 augustus 2021
    Fijn een contract voor onbepaalde tijd!!