105. Meer dan alleen een beetje fietsen

2 oktober 2022 - Geldrop, Nederland

Het is nu een maand geleden dat ik ‘de Reus van de Provence’ heb beklommen. En ik moet eerlijk bekennen: ik ben er in mijn hoofd nog niet helemaal uit. Op basis van alle reacties zou ik megatrots op mezelf moeten zijn, maar waarom voel ik me dan toch niet zo?

Het antwoord op deze vraag heb ik op dit moment nog niet voorhanden. Ik heb hier uiteraard de afgelopen tijd wel al regelmatig over nagedacht, maar er zijn nog losse puzzelstukjes.
105. Puzzelstukjes

Na terugkomst in Nederland wilde ik zo snel mogelijk over de ‘Mont Ventoux’-dag vertellen, en dat is me, al zeg ik het zelf, toen ook aardig gelukt. 😉 Maar wat er allemaal nog meer gebeurd is ‘is veel meer dan alleen een beetje fietsen’. En dit heeft tijd nodig: gedachten ontwikkelen, het voor jezelf een plek geven en het daarna goed op papier zetten is een proces dat meer tijd vergt dan puur alleen de feiten in woorden omzetten.

En voordat iemand denkt dat ik nu in de put zit: nee hoor, wees niet bang! Dat is zeker niet het geval. Ik zie dit alles als een mooie nieuwe zoektocht naar het waarom. Iets waar ik in mijn verdere leven alleen maar profijt van ga hebben.

De komende maanden horen jullie meer…

1. Cindy:
    2 oktober 2022
    Zat van de week te denken....het is al even stil...wat zal hij nuweer bedenken 😉
    Goed dat je de tijd neemt om alles een plek te geven en dan komt dat " waarom" misschien vanzelf wel.
    Leuk om weer wat te lezen.

Fijne avond en de groetjes thuis!
  2. Peter:
    2 oktober 2022
    Nou, de zin om te schrijven was ook even weg. En dan heeft het weinig zin om iets geforceerd op papier te zetten. Zin, zin .... zinnen. Zo zie je maar, soms heb je toch snel wat zinnen opgeschreven. 🤣😊
  3. Marcel:
    2 oktober 2022
    Neem inderdaad de tijd om alles te verwerken en een plek te geven 😘
  4. Peter:
    2 oktober 2022
    Thx! Je gaat zeker lezen tot welke inzichten ik allemaal ben gekomen. 😉
  5. Jan-Willem:
    5 oktober 2022
    Afgelopen week heb ik nog even kort kunnen genieten (van afstand) van de reus an de Provence... het is echt een reuzepukkel!!! Het duurt even om die op te rijden (zeker 3x) en dus ook even om dat dan weer een plekje te geven!! Geen haast!!
  6. Peter:
    5 oktober 2022
    Ja, indrukwekkend was hij zeker. De komende tijd zal je meer lezen over mijn ervaringen en lessons learned. 😊