13. Twintig-twintig

1 januari 2020 - Geldrop, Nederland

llereerst wil ik jullie (ook) via deze weg een goed en gezond 2020 wensen! Het wordt een bijzonder jaar!

aten we vooral vooruit kijken, er zijn al genoeg jaaroverzichten geweest. Maar goed, heel eventjes dan:

eter wel of niet die berg op in 2020? Dat was afgelopen jaar één van de grote vragen.

n het verlossende woord kwam in mei: het is mogelijk, maar je hebt echt zeker nog een jaar nodig om er ook daadwerkelijk te komen. Nou,

aar ben ik onderhand wel al achter. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal.

oog en laag, ups and downs, pieken en dalen, vallen en opstaan, noem het maar op.

itermate dankbaar voor alle steun die ik tot nu toe heb ontvangen! Ik luister niet alleen naar alle tips, ik doe er ook wat mee! 😉

Z es keer zou cool zijn, maar als ik realistisch ben... Ach, het maakt ook eigenlijk helemaal niet uit hoe vaak: zes, vijf, vier, drie, twee, één…

E n gaan met die banaan! Maar dat is op 4 juni, voor nu:

S ucces allemaal het nieuwe jaar! Hopelijk komen, net als bij mij, al jullie dromen, ideeën en voornemens uit!

13. Opgeven is geen optie

1. Marcel:
    1 januari 2020
    Jij ook via deze weg de allerbeste wensen!

Dat het maar een mooi, gezond, succesvol en sportief 2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣ mag worden 🚵
  2. Rene Rijnhout:
    1 januari 2020
    Beste wensen!! En dat je veel succes mag hebben met de klim! Maar belangrijkste wens ik jullie een goede en gezond 2020!!🥂🥂🚲
  3. Peter:
    Eensgelijks!!! We gaan ervoor! 🚵‍♂️
  4. Jan-Willem:
    1 januari 2020
    Alpe dHuzes! Op een mooi 2020!
  5. Annemarie:
    1 januari 2020
    Ook via deze weg proost op een voorspoedig 2020 met veel mooie, inspirerende, dankbare, sportieve en gezellige momenten!! 🍀🚴‍♂️👍
  6. Hans:
    Hoi Peter,
    Voor jou ook een gelukkig en gezoend 2020 gewenst.
    Hoe gaat het met de gezondheid op dit moment?
  7. Broer:
    2 januari 2020
    Beste Broer(tje), het gaat je zeker lukken! Succes met de voorbereidingen.
  8. Leonie Brok-Elfering:
    3 januari 2020
    Dit wordt hét jaar, Peter! Dat wens ik je toe!