39. Je wordt grijs, papa!

6 maart 2021 - Geldrop, Nederland

Ok, ok, ik geef toe: ‘Je bent grijs, papa!’ is een betere weergave van de werkelijkheid. Omdat we vanwege corona niet naar de kapper konden zijn de grijze haren wel iets duidelijker aan de oppervlakte verschenen! Al moet ik zeggen dat het op de volgende foto niet echt supergoed te zien is:
39. Voor
(en nee, ik verf mijn haar niet! Gel is blijkbaar ook goed voor het maskeren van grijze haren 😉)

Trouwens: ze zeggen dat wijsheid met de jaren komt. Ik ben zelf nog niet helemaal overtuigd van het feit of dat ook bij mij het geval is, maar ‘Grijsheid komt met de jaren’ klopt zeker. En als ik mijn foto dan vergelijk met die van meneer Einstein, dan zie ik toch ook wel iets vergelijkbaars. Zou het dan toch ook voor mij gelden? 😉
39. Einstein

Maar goed, sinds vandaag valt de ‘grijze gloed’ in ieder geval weer iets minder op:
39. Kaal
😂

Nee hoor, just kidding, dit is de juiste foto. Na 18 weken weer een kort kapsel:
39. Na

En net als bij het verwijderen van mijn verstandskies: weer een tikkeltje lichter… 😉

1. Marcel:
    6 maart 2021
    De volgende keer wil ik er ook wel even overheen gaan mijn mijn tondeuse
    Ben je ook snel wat lichter 😉🤪
  2. Peter:
    😂😂
  3. Dorien:
    6 maart 2021
    Haha geweldig geschreven weer.
    Fijn dat ik bij heb kunnen dragen om je wat lichter te voelen.
    Hopelijk zie ik je de volgende keer sneller dan 18 weken. 😁
    Goed weekend toegewenst! Ik denk dat je voor de kou nou wel een muts nodig zal hebben. 😬
  4. Peter:
    6 maart 2021
    Ha, ha, inderdaad. Voelde vanmiddag al een koud windje in mijn nek... 😂
  5. Marita:
    6 maart 2021
    Daar heb ik een potje verf voor 😂 en ik ben niet eens grijs maar gewoon helemaal wit 🙈🙈.
    Maar je staat er weer “schoon” op broertje 😘
  6. Peter: