62. Ver’fris’send

6 januari 2022 - Groede, Nederland

Deze week zijn we een paar dagen in Zeeuws Vlaanderen en mijn fiets was ook mee om een mooi trainingsrondje langs het water te fietsen. Met gevoelstemperatuur van -1 en een lekkere straffe wind heb ik anderhalf uur rondgepeddeld. En mochten de Limburgse heuvels weer een keertje niet bereikbaar zijn, dan weet ik waar ik ook heen kan gaan: windkrachtje 5 tegen is ook een erg goede training! 😉

Als kers op de taart van deze minivakantie zijn we vandaag nog met z’n allen naar de kust gereden. En bij ‘de kust’ denk je natuurlijk aan zon, zee en strand. Deze drie ingrediënten waren inderdaad ook aanwezig:

• Zee: check, er was meer dan genoeg water
  • Strand: ja hoor, een oneindig aantal zandkorrels voor onze neus
  • Zon: ook present!

Vaak wordt de laatste ook geassocieerd met een hoge temperatuur. En laat die er nou vandaag net niet zijn! Van de 15 graden op nieuwjaarsdag was weinig meer te bekennen:
62. Temperatuur

Maar….. we hebben ons niet laten kennen en de (ietwat verlate) Nieuwjaarsduik toch ondernomen!!

62. Nieuwsjaarsduik 162. Nieuwsjaarsduik 2
(wat zat er in die boosterprik? 😂)

Zoals ik afgelopen zondag ook al schreef: stoppen met dat halve werk! Kom maar op met 2022! 💪

1. Annemarie:
    Whoop whoop, you did it 😅🥶!! Drie stoere bikkels!! 😃
    Een mooie 6e dag van 2022 in alle opzichten, en dat is nog maar het begin!! 💪💪
  2. Peter:
    6 januari 2022
    Inderdaad! Het wordt een mooi jaar!!
  3. Annemarie:
    Yes, ben gewoon Marcel voor!! hahaha 😂😉
  4. Peter:
    Jaaaaaaaa, het is gelukt! 💪
  5. Marcel:
    Hahaha goed zo Annemarie 👌🏻
    Peter, wat een leuke foto's. Dat zijn weer mooie herinneringen 👍🏻
  6. Peter:
    6 januari 2022
    Ja, deze pakken ze me niet meer af! 💪
  7. Marjolein:
    Respect!
    Maaruh, dan hebben wij het toch slimmer gedaan door wel op 1 januari, met die lekkere temperatuur (alhoewel het water daar niet aan meedeed en nog steeds ‘freezing’ was) te ‘duiken’ ☺️😉
  8. Peter:
    6 januari 2022
    Ha, ha, dat is helemaal waar. Maar ik prefereer toch een echte zee. 😂😂😂
  9. Willem:
    7 januari 2022
    Brrrrr.
  10. Peter:
    7 januari 2022
    Ha, ha, dat is een hele goede samenvatting. 😁
  11. Krijn:
    16 januari 2022
    Van een Zeeuw: Luctor et Emergo, Brabantse vertaling van mij: lukt het vandaag niet dan mergen.
    Fiets ze.
  12. Peter:
    16 januari 2022
    Ha, ha, dank je wel. Jij en ik hebben gewoon het beste uit twee werelden: een Brabantse Zeeuw! Of misschien wel na zoveel jaar: een Zeeuwse Brabander! 🤣