63. Echo … echo … echo …

12 januari 2022 - Geldrop, Nederland

Nee, het is niet zo’n echo:
63. Baby echo
Onze kids krijgen er geen broertje of zusje bij!
(jeetje, anders zou het wel een heel erg nakomertje zijn 😉)

En het verhaal gaat ook niet over zo’n soort echooooooo:
63. Echooooooo
(al heeft het natuurlijk wel weer iets met bergen te maken 😉)

Aanbeland bij echo nummer 3: vanochtend hebben ze mooie plaatjes van mijn heup gemaakt. De blessure, waar ik in eerdere verhalen al over schreef, is helaas nog niet verdwenen en nu ik weer meer en zwaarder ga fietsen vindt mijn heup het blijkbaar nodig om ook iets meer van zich te laten horen, oftewel: ik heb er jammer genoeg weer meer last van. En aangezien het idee is dat ik de komende maanden nog intensiever ga trainen wil ik deze plek natuurlijk niet dusdanig gaan belasten dat het leidt tot het helemaal niet meer mee kunnen doen met de Alpe d’HuZes. Eind vorig jaar opperde de fysio om de ‘camera’ erbij te pakken zodat ze konden zien wat er nu eigenlijk aan mankeert en nog belangrijker: wat er aan gedaan kan worden!
En daar lag ik dan vanochtend. Dat de gel koud was deerde me natuurlijk helemaal niet, want ja, zeewater begin januari: da’s pas koud! 😂
De uitkomst: er bewoog van alles, er was een hartje dat klopte, het was alweer flink gegroeid ten opzichte van de vorige keer 😁 …. Nee, zonder dollen: ze konden geen bijzonderheden vinden en er gingen geen alarmbellen af. Dat was op zich positief nieuws natuurlijk, maar het feit blijft wel dat ik graag wil weten hoe ik er van af kom. Ze gaan nu intern overleggen: “Het wordt een mooie uitdaging om uit te zoeken wat het nu eigenlijk is”. Ha, ha, ja, heb ik weer!

Volgende week ga ik naar een manueel therapeut die gespecialiseerd is op sportgebied. Eens kijken wat hij na het overleg nog uit zijn trukendoos tevoorschijn kan toveren. 😉

Wordt vervolgd dus...

1. Marcel:
    12 januari 2022
    Ik duim voor je dat ze snel iets vinden om je van de pijn af te krijgen.
    Kun je daarna pijnvrij trainen en fietsen.
  2. Peter:
    12 januari 2022
    Ja, dat hoop ik ook. En anders fiets ik wel met 1 been die berg een paar keer op. 🤣
  3. Marcel:
    12 januari 2022
    Annemarie, ik ben weer de eerste 🥳💪🏻
  4. Peter:
    😆😆😆
  5. Annemarie:
    Ah neeee...!! 😂
  6. Annemarie:
    12 januari 2022
    Hopelijk kan de manueel therapeut je gaan helpen om de pijnklachten te verminderen!
  7. Peter:
    12 januari 2022
    Inderdaad! En anders gaan we gewoon verder met dit 'mankementje' 😂 Ik geef niet op!
  8. Jan-Willem:
    13 januari 2022
    En ik maar denken dat de schrik van het koude water zo goed was voor je heup dat alles opgelost was... :( misschien de koude gel? Zonder gekheid: succes en hopelijk snel beter!
  9. Peter:
    13 januari 2022
    Ja, dat zou fijn geweest zijn. Dan zou ik in de winter elke dag de zee in rennen... 🤔😂