80. Het is nu echt zover

27 mei 2022 - Geldrop, Nederland

Morgen vertrekken we naar Frankrijk!!!

We hebben een lange rit voor de boeg. Hopelijk kan ik toch ook al gelijk wat tot rust komen, want deze week was echt wel even te hectisch. Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat continu bezig, te weinig geslapen, veel te vroeg wakker, ik stond gelijk weer 'aan'. Maar … volgens de testen die ik allemaal heb gedaan is er gelukkig nog steeds geen corona bij mij aanwezig. Woohoooooo!!

Daarom durfden Caroline en ik het toch aan om gisterenmiddag alvast even in ‘hogere sferen’ te komen: genietend van een heerlijk high-tea hebben we het gehad over wat er allemaal gebeurd is tijdens de lange reis er naar toe en dat de finish nu echt bijna in zicht is. Het was fijn om dit zo met z’n tweetjes te doen. 😊

80. High-tea

Bij thuiskomst lag er een ontzettend leuke verrassing in de brievenbus op me te wachten:
80. Verrassing
Alle succes wensen geven me een extra steuntje in de rug! Bedankt!

Gisteren heb ik trouwens ook een what's app groep aangemaakt om op een snelle manier iedereen te bereiken. En dan voornamelijk op dé dag zelf. Want ja, ik weet ook niet hoe het zal gaan: misschien heb ik wel zeeën van tijd tussen de beklimmingen door om op het gemakje verhalen te gaan schrijven of misschien gaat het wel zo goed dat ik weer zo snel mogelijk op de fiets wil springen en daarom efkes iets korts in de app groep zal gooien. We zullen zien, we zullen zien. 😉
Als je niet in de app groep zit, dan heb ik hoogstwaarschijnlijk je 06-nummer niet. Wil je er nog bij, mail me dan even je telefoonnummer ([email protected]) en dan voeg ik je uiteraard gelijk toe (ik zal deze app groep na volgende week weer opheffen en dankzij een tip van mijn broer kan alleen ik berichtjes sturen, dus je telefoon zal niet constant ‘bliepen’ 😂).

Vandaag nog boodschappen doen, de laatste spullen inpakken en dan gaan we er voor!
80. Bagage
En wat staat er niet op de foto, maar mag zeker niet ontbreken? ….. Inderdaad: mijn fiets! 😁

Het gaat er dan toch echt van komen!
#Zinin

1. Marcel:
    27 mei 2022
    Nog één nachtje slapen inderdaad.
    Ik heb er ook erg veel zin in..
    Zal straks de boodschappen halen en mijn fiets de laatste check geven.
    Daarna alvast zoveel mogelijk inpakken want dan hoeft dat morgenvroeg niet :-)
  2. Peter:
    27 mei 2022
    Ik zie je morgenochtend graag verschijnen!! Let's go for it!! 💪💪💪
  3. Rene Rijnhout:
    27 mei 2022
    Goede reis richting Frankrijk! En alvast succes jullie 3 met de beklimmingen! Super knap dat jullie die challenge aan gaan!!
  4. Peter:
    27 mei 2022
    Ja, we hebben er 'efkes' op moeten wachten. 🙈 De spanning stijgt...
  5. Cindy:
    27 mei 2022
    Een goede reis, veel plezier mannen, zet 'm op en heel veel suc6!!
  6. Peter:
    27 mei 2022
    Dank je wel!! We gaan ervoor. En of het nou 6, 5, 4, ... beklimmingen worden: ik ga totdat ik echt niet meer kan. 💪
  7. Annemarie:
    27 mei 2022
    Alle opstakels op de weg er naar toe overwonnen! Dat op zich is al heroïsch!! Alles gedaan wat je had kunnen doen 💪, volgende week met vertrouwen en goede zin naar de start van de Alpe d'HuZes! Bon voyage en plezierige dagen!! 🍀😃🍀
  8. Peter:
    27 mei 2022
    Dank je wel voor deze mooie woorden! Ik kan met rechte rug zeggen dat ik het hoofddoel ruimschoots heb gehaald: zoveel mogelijk geld ophalen voor het KWF. Al de rest is een persoonlijke overwinning! 💪💪💪
  9. Piet Sleegers:
    Go for it!!!
    Jullie kunnen het. Heel veel succes en vergeet ook niet te genieten!! De spierpijn komt meestal een dag later pas!
  10. Peter:
    Spierpijn? Wel nee yoh! Dat zullen we niet hebben! 🙈😆
  11. Piet Sleegers:
    27 mei 2022
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten!
  12. Peter:
    27 mei 2022
    Ik houd je uiteraard op de hoogte. Desnoods via postduif 🤣
  13. Leonie Brok-Elfering:
    27 mei 2022
    Ik wens je een hele goede reis, heel veel plezier en ook veel succes! Vooral genieten!!!
  14. Peter:
    27 mei 2022
    Dank je wel!! Ik merk dat ik nu er ook klaar voor ben. De reis is lang geleden begonnen, en nadert nu zijn einde. En deze laatste dagen zullen intensieve, mooie, emotionele dagen worden....
  15. Marc de Lepper:
    28 mei 2022
    Hey Peter, Knal die "bult" op ik zal aan je denken en vooral GENIET met hoofdletters.
  16. Peter:
    28 mei 2022
    Dank je wel!! Het wordt een mooie, maar zeker ook emotionele week!