81. Op de plaats van bestemming

28 mei 2022 - Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk

Nou, daar zijn we dan!

De reis is voorspoedig verlopen. Ook wel eens lekker, gewoon eens iets zonder hobbels. 😁 Wat een goed begin van deze week!
Onderweg kwamen we nog meer Nederlandse auto’s met fietsen achterop tegen. Velen waren ook op weg naar de Franse Alpen. Het gaf me al gelijk een mooi ‘samen’ gevoel.

Toen we eind van de middag van de snelweg afgingen zagen we ook nog een ander bekende plaatsnaam, namelijk Briançon. Nou, daar hoef ik zeker niet meer naar toe. In 2018 heb ik daar in het ziekenhuis gelegen…
81. Bourg d'Oisans

In het dorp aangekomen hingen de Alpe d’HuZes banners al langs de kant van de weg:
81. Alpe d’HuZes banner

Midden in het centrum, in een nauw straatje ligt ons appartement. Nou ja, ‘appartement’, het is eigenlijk gewoon een huis met vier verdiepingen! Het ziet er echt super uit. Dat hebben we drie jaar geleden toch mooi uitgekozen! 😂 Maar ook megafijn dat de eigenaar de reservering zonder gedoe en additionele kosten al die tijd voor ons heeft doorgeschoven!
81. Appartement buiten
81. Appartement binnen

Ik moest vandaag nog wel denken aan een eerder verhaal dat ik heb geschreven: verhaal 26 ‘In plaats daarvan’. Hierin beschrijf ik hoe deze week er eigenlijk twee jaar geleden uit had moeten zien, maar ja, ‘In plaats daarvan…. ’. Ik heb het net nog even teruggelezen en op een paar punten gaat het toch echt anders zijn. Zo is het idee om morgen al een keer de Alpe d’Huez op te gaan (met de fiets! 😉) om de route te verkennen en een eerste indruk te krijgen van hoe het donderdag er aan toe zal gaan. We zien de berg in ieder geval al vanuit ons straatje liggen!
81. Daar moeten we naar toe

Tot slot heb ik vanavond het cadeau opengemaakt dat ik gisteravond van Caroline en de kids heb gekregen (met de mededeling dat ik het pas bij aankomst mocht openen 😊).
81. Cadeau

Ook benieuwd wat er in zit?

81. De inhoud

De komende dagen mag ik dus elke dag een envelop en een cadeautje openmaken! Hoe lief is dat!

1. Marcel:
    28 mei 2022
    Wat word je toch weer verwend!
    Veel succes en plezier de komende dagen, hopelijk geniet je volop!
  2. Peter:
    28 mei 2022
    Ik hoop dat jij net zo geniet als ik. 🤣
  3. Cindy:
    28 mei 2022
    Hopelijk blijft het allemaal zo voorspoedig gaan. Geniet ervan!
  4. Peter:
    Ja, inderdaad! De eerste 'geniet' dag zit erop! 😉
  5. Leonie Brok-Elfering:
    29 mei 2022
    Fijn, dat de start zo goed is verlopen!
  6. Peter:
    29 mei 2022
    Ja, zekers. Het voelt ook al gelijk erg goed. Daarnet de eerste envelop en bijbehorend cadeautje opengemaakt. Was een smelt momentje. 😊
  7. Tante Hanne:
    29 mei 2022
    Dat ziet er prima uit! wil meteen komen.....zonder racefiets dan! Maar het roept vakantiegevoel op.😊 Leuk die doos met kadootjes voor elke dag 1. Doen ze ook voor de kraamtijd, nou het lijkt ook wel net dat het einde in zicht is van een lange tijd vol verwachtingen. Hopelijk wordt het geen zware bevalling🤣 we leven met je mee, maar je moet het zelf doen.Succes!
  8. Peter:
    29 mei 2022
    Ha, ha, je zult vanavond lezen hoe het ons vandaag is vergaan, maar ik hoop inderdaad niet dat het donderdag een zware bevalling wordt. 😂