88. Le lendemain (The day after)

3 juni 2022 - Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk

Nou, ik heb in maanden niet zo lang en diep geslapen als vannacht. Ik moet vaker de dag ervoor vijf keer een berg beklimmen. πŸ˜‚
88. Vijf!

Uiteindelijk heb ik in zijn totaliteit 11 uur op de fiets gezeten. En dat heb ik net ook gemerkt tijdens het 30 minuten herstelfietsen. 😁 Ik ben benieuwd naar morgen als de spierpijn zich hoogstwaarschijnlijk nog meer gaat 'openbaren'. πŸ™ˆ

Vanochtend hebben we de kaarsen opgehaald. Er stonden er meer dan 6.000! En dat waren dus alleen nog maar de kaarsen waarvan deelnemers hadden aangegeven dat ze deze mee wilden nemen.

Ik heb het al aan veel mensen laten weten, maar door alle persoonlijke berichtjes die ik gisteren gedurende de gehele dag ontving merkte ik dat veel mensen me volgden en steunden. Dat heeft me er in moeilijke momenten zeker doorheen geholpen. Nogmaals dank daarvoor!

Het is deze week een rollercoaster van belevenissen, indrukken en emoties geweest. Hierover zal zeker nog wel een keer een verhaal komen, maar ik ga het eerst nog allemaal laten bezinken om het daarna op de juiste manier op papier te zetten.

Vanavond gaan we uit eten met z’n drieΓ«n. Een mooie afsluiting van het avontuur dat begin 2018 begon…
88. Finito

1. Marcel:
    3 juni 2022
    Het is en was een geweldig avontuur.
    Bedankt dat ik het ook samen met jou en Bas heb mogen (mee) beleven.
    Ik vond/vind het geweldig πŸš΅β€β™‚οΈπŸ˜ŽπŸ’ͺπŸ»πŸ‘ŒπŸ»
  2. Peter:
    3 juni 2022
    Dat kan ik alleen maar onderstrepen!!! 😁
  3. Bas:
    3 juni 2022
    Het was inderdaad een geweldig en memorabel avontuur. Genoten en mooie herinneringen gemaakt. Dank aan Jou en Marcel om dit mee te hebben kunnen beleven..πŸš΅β€β™‚οΈπŸš΅β€β™‚οΈπŸš΅β€β™‚οΈ
  4. Peter:
    Een eventueel volgend avontuur gaat hopelijk geen 4 jaar duren πŸ˜‰
  5. Cindy:
    3 juni 2022
    Respect! Trots op jullie! Wat een mooie en bijzondere prestatie hebben jullie neergezet!
  6. Peter:
    3 juni 2022
    Dank je wel!!! Een week die ik nooit meer zal vergeten! 😊
  7. Leonie Brok-Elfering:
    4 juni 2022
    Dank Peter!
  8. Peter:
    4 juni 2022
    Gedurende deze week heb ik meer en meer gemerkt dat het niet alleen mijn eigen avontuur was, maar ook impact had op mensen om me heen. Ik heb het al een aantal keer aangegeven, maar nogmaals: dank voor jullie steun de afgelopen jaren!
  9. Willem:
    5 juni 2022
    Chapeau voor alle drie. Heerlijk donderdag die indrukken, die app waarin ik jullie kon volgen. Door jouw opmerking Peter, ook Guido Weijers gevolgd. Wist niet dat die zo goed kon fietsen. Alpe d'HuZes is voor mij echt gaan leven door jullie. Dankjewel
  10. Peter:
    5 juni 2022
    Ja, waar voorheen voor mij de Alpe d'HuZes één van de vele fietsevenementen was, is het nu uitgegroeid tot iets 'magnefique's! πŸ™‚