112. Wauw!!

21 december 2022 - Geldrop, Nederland

Met veel trots en nog meer dankbaarheid (maar daarover later meer) presenteer ik u …. mijn eerste boek!!
112. Boek voorkant

Alle verhalen over mijn ‘Reis naar Huez’ zijn hierin gebundeld, inclusief alle foto’s en reacties. Van het begin tot het eind:
112. Verhaal 1112. Verhaal 89

247 bladzijden vol met herinneringen!

Op de achterkant staat het volgende geschreven:

In ‘Peter gaat (toch) fietsen’ vertelt Peter over al zijn belevenissen, avonturen en obstakels op weg naar het fietsen van de Alpe d’HuZes.

Een weg die uiteindelijk drie jaar zou beslaan.

Een weg die veel doorzettingsvermogen heeft gevraagd en die veel inzichten heeft opgeleverd.

En die uiteindelijk resulteerde in vijf keer de Alpe d’Huez op en neer fietsen.

Echt een prestatie om trots op te zijn!

En dit boek heeft zelfs een eigen ISBN nummer. En nee, dit zijn geen random getallen! 😁
112. ISBN

Maar waarom dan mijn enorme dankbaarheid? Nou, ik heb dit boek niet zelf gemaakt! Gisteren kreeg ik een cadeautje van Caroline en aan de vorm te zien was het duidelijk dat het een boek zou zijn. Maar ja, zoals je zult begrijpen viel dit in de categorie 'Zooooo, die zag ik echt even niet aankomen!'. Hier zitten uren en uren werk in en er is de afgelopen maanden in het geheim aan gewerkt. Als je het hebt over liefde en doorzettingsvermogen… 💪

Tot slot, gelijk na het uitpakken voelde ik me toch wel even erg ongemakkelijk, want toen ik de titel van het boek las leek het niet helemaal te kloppen: mijn blog is ‘Petergatochfietsen’ en niet ‘Petergaattochfietsen’. Maar deze twist was er door Caroline juist bewust aan toegevoegd: want na al die jaren van onzekerheid en spanning kwam begin dit jaar toch het verlossende woord: het gaat daadwerkelijk gebeuren: Peter gaat (toch) fietsen! 😉

Wauw! Mijn eerste boek! Ik ben er nog steeds van onder de indruk…

1. Cindy:
    21 december 2022
    Wauw, wat gaaf! Bijzonder om dit zo als naslag te hebben. Super lief van Carolien!
  2. Peter:
    Ja gaaf he!
    En vanaf nu elke dag een verhaaltje voor het slapen gaan. 😁
  3. Cindy:
    Haha 😅
  4. Marcel:
    Hoe gaaf is dit dan!!!
    Ik ken wel iemand die dat boek wil hebben/kopen 👍
    Carolien, superbedankt 🥰
  5. Peter:
    22 december 2022
    Ha, ha, het is zeker nog wel bij te bestellen. 😃😃
  6. Marion Kaspers:
    22 december 2022
    Wat een ontzettend lieve vrouw heb je toch!
    Gefeliciteerd met je eerste boek!
  7. Peter:
    22 december 2022
    Dank je wel. En wie weet volgt er ooit nog een tweede. 🙂
  8. Annemarie:
    Inderdaad, WAUW!! 😃
  9. Peter:
    22 december 2022
    Ja, gaaf he!! Het ziet er echt vet uit! Zaterdag neem ik het wel mee! 😉
  10. Piet Sleegers:
    22 december 2022
    Whahahaa, je hebt het toch gedaan!! Geweldig!
  11. Peter:
    22 december 2022
    Ha, ha, inderdaad. Maar zoals in mijn verhaal geschreven: de credits gaan wel naar Caroline!
    En er zijn al twee mensen die het boek willen kopen! 😄😄
  12. Broer:
    22 december 2022
    Wat gaaf broertje! Ben trots op je! En natuurlijk compliment aan Caroline!
  13. Peter:
    22 december 2022
    Dank je wel!! Over een paar dagen zal ik hem met trots aan je laten zien! 😄😄
  14. Herbert:
    Wie had dat gedacht?
    Van fietscoureur, naar boekenauteur! Superleuk, en lief van Caroline, gefeliciteerd met weer een nieuw hoofdstuk!
  15. Peter:
    22 december 2022
    Dank je wel! En ik blijf zeker ook nog wel fietsen. 😄
  16. Leonie Brok-Elfering:
    22 december 2022
    Dat is nog eens mooi! Gefeliciteerd!!!
  17. Peter:
    Merci! Ik ben er ook ontzettend blij mee. 🙂
  18. Marijke:
    22 december 2022
    Wat een geweldige herinnering aan veelbewogen jaren. Daar kun je nog lang van genieten.
  19. Peter:
    22 december 2022
    Zekers! De afgelopen dagen heb ik al een aantal keer door het boek heen gebladerd en het is erg leuk om herinneringen op te halen, maar ook goed om even stil te staan bij de minder fijne momenten.
  20. Jan-Willem:
    24 december 2022
    247 bladzijden!!! Wow! Zat er inderdaad een briefje bij: niet in 1x uitlezen, slaap je weer niet ;) erg gaaf kadoos zeg!! En uiteindelijk een mooi boek van, voor en over jullie allebei! Toppers!
  21. Peter:
    24 december 2022
    Ha, ha, nee, ik beloof dat ik het niet in 1x uit zal lezen. 🤣
    Ben er super blij mee. En wie weet, ooit een tweede boek.. 😅
  22. Rene Rijnhout:
    29 december 2022
    Woww super man!! Wat een geweldig mooi cadeau is dit!! Geniet van het lezen, maar dat gaat zeker lukken!
  23. Peter:
    29 december 2022
    Ja zeker een gaaf cadeau. En ik heb hem nog niet uit. 🤣