113. Wat gaat het worden?

2 januari 2023 - Geldrop, Nederland

Om de traditie van de afgelopen 3 jaar niet te doorbreken begin ik ook het eerste verhaal van dit nieuwe jaar met de zin: ‘(Ook) via deze weg wil ik jullie een goed en gezond 2023 wensen! Het wordt een bijzonder jaar!’ 😉
Of het net zo bijzonder wordt als afgelopen jaar? Ik zou het niet weten. Maar het is in ieder geval wel weer mijn bedoeling om mooie herinneringen te creëren! 💪

En of dat tezamen met mijn fiets zal gebeuren? Een flink aantal mensen hebben er uiteraard wel al naar gevraagd: wat is je volgend doel, wat ga je nu doen, wat gaat het worden? Ik heb wel iets in mijn hoofd, maar dat ga ik nu nog niet vertellen. 😂
Eerst maar eens bijkomen van al die oliebollen en weer langzaamaan beginnen met fietsen, want dat heb ik de afgelopen 4 maanden niet gedaan.
113. Zwetend op de fiets

1. Marcel:
    2 januari 2023
    Jij/jullie ook de allerbeste wensen voor een mooi en gezond 2023. Weer langzaamaan beginnen met fietsen want dat heb ik meer dan de afgelopen 4 maanden niet gedaan, is voor mij misschien ook wel weer een mooie uitdaging ;-)
  2. Peter:
    2 januari 2023
    Ha, ha, gaan we samen de draad dit jaar weer oppakken. 😁
  3. Cindy:
    3 januari 2023
    Ook voor jullie de beste wensen en een gelukkig, gezond en liefdevol jaar, met of zonder de fiets! We gaan t volgen 😉
  4. Peter:
    3 januari 2023
    Misschien kies ik dit jaar wel voor de bakfiets. 🤣
  5. Annemarie:
    3 januari 2023
    Ook via deze weg beste wensen voor 2023!
    Ik dacht, wat gaat het worden, snel lezen! 😄 Maar helaas, of eigenlijk vooral gelukkig dat je jezelf de tijd geeft 😊
    Benieuwd zijn we natuurlijk wel haha!
  6. Peter:
    3 januari 2023
    Ik bouw de spanning nog even op. 😅 Maar als je over 4 maanden nog niks van me hebt gehoord, dan moet je me maar even bellen hoor. 😂
  7. Jan-Willem:
    3 januari 2023
    Ook hier nog een keer de beste wensen voor jullie allemaal! ;) Heb je het verhaal al geprint en in je boek geplakt? Of komt er een vervolg boek eind 2023...?
  8. Peter:
    3 januari 2023
    Ha, ha, ja, dat had ook gekund. Maar dan kan het boek uiteindelijk niet meer dicht. 😂 Misschien dan toch maar een tweede boek?? 😁😁😁 Wie weet, wie weet