115. Hutje op de hei

3 februari 2023 - Vlierden, Nederland

Vanaf vanmiddag zit ik in een ‘hutje op de hei’.
115. Hutje op de hei

Het is een autovrijpark. Vaak wilt dat zeggen dat je alleen op de aankomst- en vertrekdagen met je auto richting de bungalow mag rijden, maar ook dat is hier niet de bedoeling. Nee hoor, gewoon je spullen op een karretje laden en naar je onderkomen toelopen. Ik moet zeggen, het had wel wat: geen haast, beetje slenteren, de frisse buitenlucht opsnuiven en tegelijkertijd genieten van de omgeving.

En toen ik de woonkamer binnenliep werd ik ook erg blij van het uitzicht:
115. Uitzicht

Dit weekend is het lummeltijd, een mooie combinatie van hoogtepunten en ‘Ma’. 😉 Het ‘Elke seconde optimaal benutten’-stemmetje heb ik uitgezet en ik ga mijn best doen om dit de komende dagen ook zo te houden.
Ik heb in ieder geval wel al een rustmomentje gehad, want eind van de middag was ik in slaap gevallen. 😂

Verder heb ik de puzzel meegenomen die ik vorige week bij de bloedbank heb gekregen als dank voor de 60 donaties tot nu toe. Wie weet ga ik mijn uren wel besteden aan deze rustgevende bezigheid.
115. Bloedbank puzzel
Ik ben trouwens niet helemaal alleen, want mijn fiets is ook mee. Misschien wordt er een dezer dagen nog wel een rondje gefietst. En als niet, dan niet…
Dit weekend staat in het teken van ‘Niks moet, alles mag’, waarbij ik uiteraard weet dat Caroline thuis alles draaiende houdt! Wat bof ik toch met zo’n vrouw! 😊

Fijn weekend iedereen!

1. Marcel:
    3 februari 2023
    Wat een mooi relax uitzicht. Gelukkig word ik daar totaal niet jaloers op (of stiekem toch wel). Geniet van je uitzicht, van je lummeltijd en wie weet van je puzzel. Have fun!
  2. Peter:
    3 februari 2023
    Zondag kun je in het echt 'verifiëren' of het uitzicht inderdaad zo mooi en ontspannend is. 🙂😉
  3. Jan-Willem:
    6 februari 2023
    Ik had verwacht dat je een huisje had gevonden in Lummen... is uiteindelijk dicht bij lummelen... :P Hopelijk heb je genoten!
  4. Peter:
    6 februari 2023
    Dan is Lommel net iets dichterbij! 😂
    Het was een heerlijk weekend vol met hoogtepunten, maar daarover later meer... 😉😉