117. Beter goed gejat

16 februari 2023 - Geldrop, Nederland

… dan slecht bedacht!

Mijn nieuw avontuur: ik zal eerlijk zijn, die heb ik niet zelf verzonnen. Een aantal jaar geleden las ik een artikel over een jong stel dat in de zomer langs alle Monopoly-straten ging fietsen. Ik vond het op dat moment zo’n super leuk idee dat ik het toen gelijk op mijn ‘Dat wil ik ook nog een keertje doen’-lijstje heb gezet.

Het stel wist nog niet wat ze allemaal mee zouden nemen en waar ze onderweg zouden gaan slapen. Het voornaamste doel was het bereiken van alle straten.
Nou, dat geldt voor mij ook. Er is nog genoeg tijd om het een en ander uit te zoeken, want de intentie is om deze fietstocht in september te gaan verwezenlijken. Voor en tijdens de zomervakantie staan er nog heel veel andere leuke dingen op het programma, dus ja, waarom dit er dan ook nog bij proppen? 😉

En tot slot nog een leuke afsluiter: ik ben niet de enige die enthousiast werd over dit ‘zotte plan’, want Marcel heeft onlangs laten weten dat hij graag mee wil! Gezellig!!
Als we onderweg maar niet dit Kans kaartje trekken: 😂
117. Ga direct naar de  gevangenis

Hij heeft er trouwens zo veel zin in, dat hij de achtergrond van zijn laptop ook al gelijk heeft aangepast: 😁
117. Laptop achtergrond

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marcel:
    Gezellig met zijn 2-en 🥳👍
  2. Peter:
    16 februari 2023
    Hopelijk zeg je dat ook nog in september! 🤣🤣🤣
  3. Annemarie:
    16 februari 2023
    Veel plezier met de voorbereiding! 🚴‍♀️🚴‍♂️
  4. Peter:
    16 februari 2023
    Merci! Het is een compleet andere voorbereiding dan de Alpe d'HuZes en de Mont Ventoux. Ook weer eens leuk! 🙂
  5. Jan-Willem:
    17 februari 2023
    Je weet het: Eijsden - Vlissingen-Souburg - Eemshaven - Bad Nieuweschans.... Success!
  6. Peter:
    17 februari 2023
    Ha, ha, ja, die ben ik zeker niet vergeten. Daar kom ik later een keer op terug. 😃😉