129. Quality time

8 juli 2023 - Nijkerk, Nederland

Dit weekend is de laatste in de rij van onze jaarlijks terugkerende '1 ouder 1 kind' weekendjes. Met deze keer Stan aan mijn zij! Echt super om een paar dagen 1 op 1 tijd te hebben met één van de kinderen.

En ik moet zeggen: het is tot nu toe best wel een sportief weekend (is het bij mij niet altijd een ‘bezig’ weekend? 😂)

Gisteren
In het hotel bevindt zich een zwembad. Na het binnenwerken van een aantal donuts en nog meer van deze ongezonde dingen hebben we geprobeerd om deze extra calorieën er van af te zwemmen. 😊 We zullen thuis op de weegschaal wel zien of dat gelukt is of niet. 😁
129. Zwembad hotel

Vandaag
De fietsen waren gisteren ook met ons meegereden en na een stevig ontbijt (oftewel: buikje meeeeer dan rond!) hebben we een flinke tocht gemaakt met als tussenstop de bioscoop. Effe de beentjes laten rusten en zelf op temperatuur komen en daarna konden we weer de warmte in.
129.Fietsen
Onderweg kwamen we trouwens nog een aardig optrekje tegen:
129. Landgoed de Salentein
De dag eindigde met een fietsritje naar Domino’s, waar we onze calorieën weer hebben aangevuld. 🙈
Al met al hebben we vandaag rond de 50 km weggetrapt en dat vond ik toch een knappe prestatie van Stan!

Morgen
Na het uitchecken doen we onze wandelschoenen aan, want we gaan een dagje naar Walibi. Uiteraard zijn we daar voor de achtbanen, maar op zo’n dag loop je toch ook best nog wel wat.
En geheel volgens traditie sluiten we het weekend af met een bezoekje aan de McDonalds, dus ‘gelukkig’ komt het met de calorieën morgen ook wel weer goed. 😉

En maandag? Dan is gewoon weer bruine boterhammen met kaas en op het fietsje naar het werk!
Want ja, ook al was het vandaag heerlijk fietsen en kreeg ik daardoor ook erg zin in het rondje Nederland in september, er zal ook nog wel wat getraind moeten worden. En dan bedoel ik niet voor het naar binnenwerken van extra calorieën! 😁

1. Marcel:
    8 juli 2023
    Wat een heerlijk leuk weekend zo te lezen. Geniet er nog van! Have fun 😎🥳
  2. Peter:
    9 juli 2023
    Dat is het zeker!! Vandaag snel naar boven en naar beneden zonder dat ik mijn 'stuurkunst' moet gebruiken. 🎢😅
  3. Rinus Dieleman:
    9 juli 2023
    gezellig zo samen. Uitkijken voor code rood op zondag.
  4. Peter:
    9 juli 2023
    Doen we! Al 10 attracties gedaan in de afgelopen twee uur, dus onze dag kan nu al niet meer stuk. Ook als we eerder uit het park vertrekken. 😅😅