135. Ik ga op reis en neem mee …

10 september 2023 - Geldrop, Nederland

Tsja, wat nemen we allemaal mee? Deze keer is er geen plek voor 25 kg aan kofferbagage net als een paar weken geleden naar Sri Lanka. Nee, we moeten het nu ieder doen met twee fietstassen. 😅

Marcel en ik hebben gisteren even samen gezeten om de ‘vakantie’lijst door te nemen en af te spreken wie wat meeneemt. Want ja, twee rollen wc papier is natuurlijk ook niet nodig. 😂

Naast de spullen die zeker mee moeten zijn er twee additionele categorieën: ‘Alleen als het er nog bij kan’ en ‘Afhankelijk van wat het weer gaat doen’.
Want van dat laatste hangt ook best wel wat af: zonnebrand of toch een regenjas, een zwembroek of toch een trui, etc, etc
Het is in ieder geval wel al duidelijk dat de huidige tropische temperaturen na morgen verleden tijd zullen zijn. Op zich niet zo heel erg, al kan ik me ook nog wel een Alpe d’HuZes en een Mont Ventoux dag herinneren waar ik met temperaturen van boven de 30 graden een berg heb beklommen! 😊

Hoe dan ook, vrijdagmiddag nog 1 keer een blik werpen op de weersverwachting en dan die fietstassen tot aan de rand toe vullen!

De Monopoly kaartjes en mijn fiets-beschermengeltje (vorig jaar van Caroline gekregen net voor de Alpe d’HuZes) liggen in ieder geval al klaar! 😉135. Monopoly kaartjes
135. Sleutelhanger

1. Els:
    Veel plezier!
  2. Peter:
    Dank je wel.
    Op de heenweg komen we niet echt langs jouw dorp, maar wie weet zes dagen later wel. 😉
  3. Marcel:
    Ik heb er zin in. Volop in de voorbereiding 🥳👍🚴🚴‍♂️
  4. Peter:
    10 september 2023
    een goede voorbereiding is het halve werk. 😉