146. Mooi naast elkaar

24 november 2023 - Geldrop, Nederland

Nee, dit is echt geen aankondiging van een nieuw fietsavontuur! Dat zou wel heel snel zijn hè! 😊

Waar gaat dit verhaal dan wel om?
Nou, vorig jaar december kreeg ik van Caroline een cadeautje: een boek met al mijn verhalen en belevenissen van de Alpe d'HuZes. Ik weet nog hoe enthousiast ik op dat moment was en naderhand had ik besloten om ook de Mont Ventoux verhalen te bundelen. En daar ben ik de afgelopen tijd dus mee bezig geweest. Ik wist het wel al, maar jeetje, nu kwam ik er zelf ook achter hoeveel werk Caroline er destijds in had gestoken!

Deze week is het boek binnengekomen en het ziet er prachtig uit:
146. Boek voorkant

In vergelijking met het Alpe d'HuZes boek bevat dit boek minder pagina's. Maar ja, dat is ook niet zo gek: het gaat over een beduidend kortere schrijfperiode: een kleine 4 maanden ten opzichte van 3 jaar!
Tijdens het samenstellen van het boek was het mooi om alles weer terug te lezen. Niet alleen over de beklimming zelf, maar ook over al mijn gedachten en leerpunten.

En daar staan ze dan: mooi naast elkaar
146. Mooi naast elkaar

Een leuk cadeautje voor een verjaardag, in de Sinterklaas zak of onder de kerstboom! 😁

1. Marcel:
    24 november 2023
    Super gaaf. Leuk om later weer door heen te bladeren en herinneringen op te halen 👍🥳
  2. Peter:
    24 november 2023
    Helemaal waar. En dan toch nog een keertje teruggaan? 😋😃
  3. Jan-Willem:
    28 november 2023
    Gaaf hoor!
    Misschien een ideetje voor in een pietenschoen die bij jullie wordt neergezet?
  4. Peter:
    28 november 2023