148. Making memories… met een tweewieler

16 februari 2024 - Geldrop, Nederland

Zoals in mijn vorige verhaal aangegeven wordt het dit jaar anders dan andere jaren. Ik was eigenlijk van plan om het nog iets langer voor me te houden en de spanning op te bouwen, maar ik wil helemaal niet wachten, ik wil het gewoon vertellen! 😊

Daar komt ie: mijn slogan voor 2024 is “Geen vakantiekiekjes, maar vakantiefietsjes!” 😂

Dit jaar staan er al een aantal leuke uitstapjes/weekendjes/weekjes op de planning, waarbij ik naast de zon/zee/strand-activiteiten ook op een tweewieler gezeten wil hebben.
148. Verschillende fietsen
En het gaat dit jaar helemaal niet over hoe hoog, hoe vaak, hoeveel kilometers, ver of dichtbij van huis, een lang of kort verblijf. Het is heerlijk om even weg te zijn en nieuwe herinneringen te maken!

Nou, daar gaan we dan. De eerste trip is over een paar weken naar … Milaan, de hoofdstad van de Italiaanse mode en design. Maar dat was niet echt de reden waarom we, Ronald en ik, voor deze stad gekozen hebben. 😁 Nee, het had iets te maken met een rond ding waar ze tegen aan trappen. Barcelona, Madrid en Rome waren ook de revue gepasseerd, maar uiteindelijk is de keuze op de tweede stad van Italië gevallen.
En nee, we gaan daar niet op de fiets naar toe, daar gebruiken we een ander vervoersmiddel op wielen voor. 🤣
Maar ik ben wel al 'in training' (in ieder geval elke avond een rondje stevig doorwandelen), want gelopen én gefietst zal er zeker gaan worden die dagen. 💪

Fijn weekend allen!

1. Marcel:
    16 februari 2024
    Leuke vooruitzichten Peter....ok ok, ben nu al jaloers.
    Mocht je de witte fiets met roze mandje voorop zoeken. Wij hebben er eentje in de garage staan ;-)
    Tot snel weer, groeten Marcel
  2. Peter:
    16 februari 2024
    Jaaaaaa, die zocht ik! 😂😂😂
  3. Jan-Willem:
    18 februari 2024
    Als je naar Milaan gaat moet je inderdaad wel op een roze fiets :P
  4. Peter:
    19 februari 2024
    Ha, ha, ik zal binnenkort wel even een potje verf gaan kopen 😂

Jouw reactie