70. Ijzerwaar

29 maart 2022 - Geldrop, Nederland

In mijn vorige verhaal schreef ik over mijn bijzondere tandenwissel. De achterliggende reden van de extra tanden is wel duidelijk, toch? Nu nog die tand die vakkundig uit mijn mond is gehaald: nou, dit was een โ€˜opofferingโ€™ voor mijn nieuwste gadget: ๐Ÿ˜‰
70. Beugel

Mijn tanden staan nu nog schots en scheef, maar uiteindelijk is het de bedoeling dat ze weer mooi in het gelid komen te staan. Want aangezien ik van plan ben om 90 jaar oud te worden, heb ik ze nog meer dan 40 jaar nodig!

Maar ja, 1 nadeeltje: ik ben nu dus wel weer iets zwaarder geworden, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Misschien dat ik als compensatie toch maar mijn benen moet gaan scheren?? ๐Ÿ˜‚

Trouwens, momenteel staat er bij mij vrij veel in het teken van het beklimmen van de Alpe d'Huez over een paar maanden: wat kan ik extra doen, wat moet ik juist laten, etc, etc. Volledige toewijding aan het doel dat ik me 4 jaar geleden heb gesteld. Of deze beugel hier nou echt een positieve bijdrage aan gaat leveren, daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd.Maar wellicht heeft รฉรฉn van jullie een fantastisch, uitzonderlijk, baanbrekend of grappig argument. ๐Ÿ˜„ Ik zeg: laat je fantasie de vrije loop en laat het me weten!

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf โ‚ฌ 21,95.
reisdrukker.nl

Fotoโ€™s

1. Marcel:
    29 maart 2022
    Mocht je kabel voor het schakelen springen, dan heb je altijd reserve kabel bij je ๐Ÿ˜‰๐Ÿคช
  2. Peter:
    Kijk, het eerste goede argument is al binnen!! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
  3. Herbert:
    29 maart 2022
    Iets zwaarder geworden door al het ijzerwerk? Tanden op elkaar en even doorbijten, dan kom je die berg wel op. ๐Ÿ˜‰
  4. Peter:
    29 maart 2022
    Ja, maar als ik dat nu doe dan vinden mijn tanden en mond dat nog niet heel prettig. Maar ach, nog twee maanden om aan te wennen. ๐Ÿ’ช๐Ÿ˜„
  5. Piet Sleegers:
    29 maart 2022
    Mensen met een spleetje tussen de tanden hebben talent (is een gezegde). In dit geval is het talent pas op latere leeftijd tevoorschijn gekomen! Sowieso een goed teken en qua timing ook fantastisch!
    Mocht het fietsen/klimmen straks toch te zwaar, dan kun je de beugel alsnog weggooien! Scheelt volgens mij ook aardig gewicht!
    Kortom: allemaal gunstige voortekenen!!
  6. Peter:
    29 maart 2022
    Ha, ha, dank je wel. De komende tijd zal ik denk die beugel wel niet heel 'aardig' vinden, maar met de positieve dingen in mijn achterhoofd moet het goed komen. ๐Ÿ˜‰
  7. Jan-Willem:
    29 maart 2022
    Gewoon een magneet bij je voorganger aan de fiets bevestigen ... wordt je mooi naar boven getrokken
  8. Peter:
    29 maart 2022
    Jaaaaaaa, dat is een heel goed argument!! Eens kijken of ik op de fietsen van mijn teammaten een magneet kan bevestigen. ๐Ÿ˜„