9. Uit onverwachte hoek

8 november 2019 - Geldrop, Nederland

Dit verhaal kan en wil ik niet anders beginnen dan vertellen over de mooie en lieve reacties die ik heb gehad naar aanleiding van mijn vorige verhaal! Het deed en doet me nog steeds ontzettend veel, en ik kan alleen maar dezelfde veel geschreven reactie teruggeven: kippenvel!

De dag erna heb ik velen benaderd om mij te steunen in de strijd tegen die vreselijke ziekte. Flink wat mensen hebben de afgelopen weken al een donatie gedaan en hen heb ik zo snel mogelijk persoonlijk bedankt. Ik ben hier druk mee bezig en hoe geweldig is het dan dat je ook donaties ontvangt die je niet verwacht!! Echt super!

En in dit kader wil ik trouwens ook nog even een ‘smelt-momentje’ met jullie delen: vorige week maandagavond na de voetbaltraining zei Lars tegen me: “Papa, ik ga eerst even douchen en dan heb ik nog iets voor je”. Ik was natuurlijk benieuwd wat hij nou precies bedoelde, maar toen hij terug beneden kwam pakte hij zijn spaarpot en gaf me geld voor het KWF! Totaal niet verwacht, maar oh zo mooi!

De volgende ochtend kwam Stan voor hetzelfde naar me toe en tegelijkertijd zei Evy dat ze ook nog moest doneren! Ik heb haar duidelijk verteld dat er in dit geval geen enkele ‘moeten’ is, en dat ze alleen iets moet geven als ze het zelf wil!
Dus, beste lezer, wil je doneren, maar ben je er nog niet aan toe gekomen of heb je net als één van mijn collega’s een reminder nodig: ga naar https://www.opgevenisgeenoptie.nl/fundraisers/petervrijland

Zoals je hieronder kunt zien is team “Fiets ‘m d’r op!” op de goede weg, maar we zijn er nog niet, dus please help us!9. Donatiebedrag tot dusver

1. Marcel:
    8 november 2019
    Inderdaad smelt je als vader op zo’n moment natuurlijk. Super mooi!
    Iedereen bedankt voor de donaties, echt geweldig allemaal‼️