98. Déviation

28 augustus 2022 - Caromb, Frankrijk

Zo, ik ben er. En ik zal eerlijk toegeven: ik ben er moe van. Het was een lange reisdag. Op zich ging het best wel vlotjes totdat ze in Lyon een tunnelbuis had afgesloten. Kijk. ‘Fermé’ en ‘Déviation’ snap ik nog wel, maar wat dan wel handig zou zijn als de omleiding ook goed wordt aangegeven. Zowel de TomTom en Google maps hadden het er erg moeilijk mee. Ik kwam in een wirwar van straatjes terecht. Uiteindelijk ben ik maar een paar Franse auto’s gevolgd in de hoop dat zij ook richting Marseille moesten. En dat was dus ook zo (nou ja, uiteindelijk bleef er nog 1 auto over die de goede kant op ging 😂).
Ach, ik ben weer een ervaring rijker. 😉

Twaalf uur later kwam ik in het dorpje aan waar ik het appartement had geboekt. De entree was formidable:
98. Appartement trappen98. Appartement

En als kers op de taart: een supermooi uitzicht op …. De Mont Ventoux!
98. Uitzicht dorpje appartement
In het midden zie je het kale gedeelte met de witte zendmast. Daar moet mijn fiets me dus naar toebrengen! 😊

Na de uitleg van de eigenaar (met een beetje Frans, een beetje Engels en handen en voeten kom je best wel ver moet ik zeggen 😁) was het tijd voor mijn koolhydraten (met dank aan Caroline voor deze lekkere voedzame maaltijd!)
98. Pasta!

En nu?
Nu ga ik mijn bed opzoeken! Het muntje is op. Trusten allen!

1. Els:
    28 augustus 2022
    Succes Peter. Vind het al heel stoer van je om dat hele eind die kant op te gaan in je eentje. Nu die berg nog bedwingen, you can do it!
  2. Peter:
    29 augustus 2022
    Dank je wel! Ik zal het nodig hebben. De berg zag er van een afstandje al indrukwekkend uit. 😳
  3. Marcel:
    28 augustus 2022
    Mooie locatie heb je wederom geregeld. Nu uitrusten en rustig aan voorbereiden
    Zet hem op 💪🏻👍🏻
  4. Peter:
    29 augustus 2022
    He, ere wie ere toekomt: jij had ons perfecte onderkomen in Bourg d'Oisans geregeld! 💪🙂