Reacties
Reacties 1851 - 1900 van 1974
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter | Het brengt me in ieder geval up stairs! π | 13 feb. '20 |
| Jos | Is dit een Upstairs trap? :-) | 13 feb. '20 |
| Peter | Ja, ik was bang dat ik met mijn gewicht weg zou waaien.… | 10 feb. '20 |
| Jan-Willem | En toen ik door Limburg reed waaide het alleen een… | 10 feb. '20 |
| Marcel | Heb geen Tacx standaard, dus 1x trappen en ik zit… | 10 feb. '20 |
| Peter | πππ zet je fiets naast die van mij en dan… | 10 feb. '20 |
| Marcel | Jij laat je ook door niets tegenhouden.... Ben jaloers… | 10 feb. '20 |
| Peter | Ha, ha, dank je!! ππ | 9 feb. '20 |
| Peter | Ha, ha, top! πππ | 9 feb. '20 |
| Willem Brok | Als de letter P aan de beurt is noemen we de storm… | 9 feb. '20 |
| Els | Dat is nog eens toewijding! Met de focus is sowieso… | 9 feb. '20 |
| Peter | Ja, dat zou mooi zijn! π | 28 jan. '20 |
| Marcel | Hard werken wordt beloond, deze keer met een hele… | 28 jan. '20 |
| Peter | Dank je wel! En leuk gevonden: βtrapβplezier ππ | 28 jan. '20 |
| Peter | Ha, ha, dank je. Inderdaad erg tevreden, maar de kern… | 28 jan. '20 |
| Riet | Mooi geworden Peter,al had de rustieke look ook wel… | 27 jan. '20 |
| Marita | Mooi stukje peet, en wat is de trap ook mooi geworden… | 27 jan. '20 |
| Peter | Ja, wie weet. Maar bij de Tacx kun je de weerstand… | 22 jan. '20 |
| Willem Brok | Als je hem aan de voorkant op een klosje zet, zou… | 21 jan. '20 |
| Marcel | Topper βΌοΈ Goed blijven trainen en jij vliegt die… | 20 jan. '20 |
| Peter | Dat dacht ik in eerste instantie ook toen ik de marktplaats… | 20 jan. '20 |
| Sebastiaan | Haha dat zadel is ook al aardig ingereden zo te zien… | 20 jan. '20 |
| Hans | He Peter, Lekker bezig zo. | 19 jan. '20 |
| Leonie Brok-Elfering | Gefeliciteerd! | 18 jan. '20 |
| Hans de Doelder | Goed bezig broer! Ben Trots op je. | 18 jan. '20 |
| Annemarie | WoW, geweldig!! π€©ππ | 18 jan. '20 |
| Marcel | Gefeliciteerd met het behalen van dit bedrag! Vrees… | 18 jan. '20 |
| Peter | Dank je wel. Heb er zelf veel aan! πͺπ | 7 jan. '20 |
| Cindy | Krachtig geschreven, herkenbaar en verhelderend ;-)… | 7 jan. '20 |
| Leonie Brok-Elfering | Dit wordt hΓ©t jaar, Peter! Dat wens ik je toe! | 3 jan. '20 |
| Hans de Doelder | Beste Broer(tje), het gaat je zeker lukken! Succes… | 2 jan. '20 |
| Hans | Hoi Peter, Voor jou ook een gelukkig en gezoend 2020… | 1 jan. '20 |
| Annemarie | Ook via deze weg proost op een voorspoedig 2020 met… | 1 jan. '20 |
| Peter | Eensgelijks!!! We gaan ervoor! π΅ββοΈ | 1 jan. '20 |
| Jan-Willem | Alpe dHuzes! Op een mooi 2020! | 1 jan. '20 |
| Rene Rijnhout | Beste wensen!! En dat je veel succes mag hebben met… | 1 jan. '20 |
| Marcel | Jij ook via deze weg de allerbeste wensen! Dat het… | 1 jan. '20 |
| Piet Sleegers | DIt zijn allemaal proef zenuwen voor komend jaar!… | 24 dec. '19 |
| Annemarie | Mooi stukje positieve psychologie! π Een pad ontstaat… | 23 dec. '19 |
| Marjolein | Zoals Marcel al zegt dat je niet alleen hoeft te fietsen.....… | 23 dec. '19 |
| Els | Ah, dat is de crux! Dank Peter, nu weet ik het, ik… | 23 dec. '19 |
| Marcel | Fijn om te lezen dat je fiets weer in orde is en nu… | 23 dec. '19 |
| Annemarie | Wow!! πππ | 4 dec. '19 |
| Leonie Brok-Elfering | Goed zo! | 4 dec. '19 |
| Marcel | Je bent een topper π΅πΌββοΈπͺπ» Ga zo… | 4 dec. '19 |
| Marita | Heel veel beterschap Marcel ! En een spoedig herstel.… | 21 nov. '19 |
| Peter | Ha, ha, ja de orthopeed herkende me! π En desnoods… | 19 nov. '19 |
| Marjolein | Ook van mij uit dank Peter (en Caroline). Enne, die… | 19 nov. '19 |
| Leonie Brok-Elfering | Sterkte Marcel! Zo voegen jullie ieder je eigen verhaal… | 18 nov. '19 |
| Marcel | Dank jullie wel ππ» | 18 nov. '19 |


- Peter: Ja, die ken ik wel. Tijdens…
- Peter: Ha, ha, dank voor de vergelijking…
- Piet Sleegers: Ohhh ja, niet vergeten! Een…
- Piet Sleegers: Tja, wat is wijsheid? De…
- Peter: Ga ik doen. En ik nader snel…
Alle reacties »